Dagarna bara rinner iväg

Ja, nu var det dax igen.
Livet rinner iväg.
Jag hinner knappast tänka en enda tanke innan det är en ny dag
Det är hemskt.
Men det finns nåt som är mindre hemskt
15 dagar kvar till en helt underbar dag!
Dvs 17 dagar kavr till en mindre rolig dag
Men läraren tycker vi ska ta det lugnt
Det kan man inte göra inför första tentan
Kan inte kära A fatta det?
Jag försöker vara studiemotiverad
Det går sådär

I går var jag ute och sprang
Skulle utforska H-stad.
Jag hittade:
Industrier
Lastbilar
Tillträdeförbjudetskyltar
Myskomänniskor
Färgad rök
Massa döda vildkaniner
Få gatlyktor
Ingen bokskog
Några träd


När jag hittat havet begav jag mig hemåt.
Fast först andades jag in frisk luft
Havet är underbart!
En timma tog min lilla tripp
Mycket slapp kväll efter det.

I dag blev det sovmorgon.
Sen lite skolan och så
Har skrivet in alla mina vänenrs födelsedagar i min kalender
Det var på tiden.
Trevligt med lite färg och så!
Inte bara en massa lektioner. =)

Annars lever livet.
Fick inbjudan i dag till en najs kväll.
Alla som bor i lägenheterna här vid mig ska ha en kväll med massa trevligheter.
Dodgeball, mat, dricka och underhållning.
Allt gratis
Sånt är bra att locka studenter med! =)

Nepp, nu ska jag se färdigt på Blades of Glory.
Väldigt besviken på Shrek 3 måste jag säga.
USCH!

Sussa sött kära vänner!
Hoppas allt är bra med er!
//ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback