"Då ses vi nästa vecka! Eh.. nej.."

Dagen inleddes med ett psykologiprov, huruvida jag kan särskilja på psykoanalys, humanismen, kognitivt perspektiv eller existentialism är svaret- nej.
Jag kunde det imorse, men efter klockan 09.50 försvann allt.

I skrivande stund ser jag på ett av de roligaste inslagen i Vänners historia.
Både Monica och Chandler har dansat "the best I've ever had-dansen".

Förövrigt är det tydligen märkligt att komma till skolan med en termosmugg innehållandes té.
Synd att jag inte kan titta tillsammans med någon.
Anna? Where you at?

Jag är ett antal kronor fattigare tack vare långfika kombinerat med projektarbete.
Årets roligaste kommer bli att se om Norges produktion håller måttet.

Förövrigt har jag ett nytt fritidsintresse.
Jag gav upp min ukelelesamling då jag inte utökat den alls sedan den 21 november förra året.
Nu gäller det istället att samla så många cdskivor som möjligt ur min bok.
Det tragiska är att jag inte ens har hälften av alla de som finns i boken, jag har inte ens en tredjedel.
Jag har lika lite som mikronesien är stort.
Inte många alltså.

På tal om musik har jag lyssnat sönder ett av de bästa banden som finns.
Fast det hindrar mig inte längre.

Dagens låt: the Perishers- Sway

I don't wanna hurt you
I don't wanna make you sway
Like I know I've done before
I will not do it anymore
I've always been a dreamer
I've had my head among
the clouds
Now that I'm coming down
Won't you be my solid ground?


//Elin

Kommentarer
Postat av: ANNA

vi ses i morgon darling! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback