Some'd call it a crisis, I say it's a break from love.

Jag har varit seg men det har sina orsaker.
Idag skrev vi en uppsats från 8-14 och jag skrev om det bästa ämnet någonsin. Jag spädde på det faktum att jag räknas lite som en bloggnörd då jag kunde ren fakta utan att behöva tänka. Att jag dessutom inte ens läste igenom de andra alternativen hjälpte mig inte.
Vi höll på att komma försent för honsomvarbesattavsitthårisöndags stod på fel plats på fel tidpunkt.
Jag däremot stod på rätt plats för tidigt.
Allt för att bevisa för Johanna att jag är bra på att komma i tid.

Snart kommer Anna hem och jag ser fram emot det.
Men vi kommer inte hinna träffas alls mycket för jag ska se en väldigt bra hyllningskonsert och vara social i landets södra delar.

Nästa onsdag blir jag äldre och det rör mig inte i ryggen.
Jag skiter i att jag är omogen, jag skiter i att jag inte har körkort, jag skiter i att min musik inte klickar med er musik.
Jag skiter i allt.
Sådan självinsikt kommer med åren.

Något som inte kommer med åren är vishet angående mat.
Att veta när man skall sluta äta fruktsallad har inte kommit naturligt för mig.
För andra gången på två veckor har jag svullat fruktsallad och mått dåligt efteråt.
Ett tecken på att mitt experiment funkar?

Min hund har börjat gnälla.
Vad det än gäller, vilken tid på dygnet det är så tror han att lösningen är att gnälla.
Om han vill gå ut så gnälelr han.
Om han vill ha mat gnäller han.
Om han vill att någon ska flytta sig från hans fåtölj gnäller han.
Just i detta ögonblicket gnäller han för han tror att mamma är hemma.
I själva verket är hon och hämtar vinterdäcken och han har bara tröttnat på mig.

Dagens låt: David Gray- This year's love

So whose to worry
If our hearts get torn
When that hurt gets thrown
Don't you know this life goes on
And won't you kiss me
On that midnight street
Sweep me off my feet
Singing ain't this life so sweet


//Elin

Kommentarer
Postat av: therese

Vaddå för saker som försämrar Elin? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback