OjOjOj

Dagarna rinner iväg i mitt liv.
Jag vet inte vad jag ska göra åt det.
Plugga och plugga.
Det är mycket som händer.
Mycket att göra.
Men jag kan inte lyckas med allt känner jag nu.
Försöker alltid försöka vända negativt till positivt.
Men det är inte alltid så lätt.
Ibland funkar det inte.
Ibland lyckas jag.
Just nu är det jul i mina tankar.
Det ska vara plugg.
Jag måste läsa.
Jag måste skriva.
Jag måste tänka.
Kan bli jobbigt men jag ska klara det.
Sen njuta av livet hemma i Ulricehamn.
Men jag har upplevt lite sen sist.
Vännen Elin har fyllt år.
Jag har tränat och fått lite muskler
Inte diskat
Tvättat fyra maskiner tvätt och kännt mig jätte duktig! 

Jag och grannen var i badhuset
Där kom jag fram till:
   - jag blir aldrig för gammal för att leka
   - att jag vågade hoppa från trean
   - en bubbelpool är inte kul utan bubblor
   - en del har för lite kläder på sig när de ska bada
   - strömmar kan vara roliga att åka i
   - alldeles för många barn äter för mycket godis
   - jag är inte så snabb när det gäller att åka fort
Det är mycket att få ut på så kort tid.
Men trevligt det hade vi!

Nu blir det sängen.
I morgon blir det tele med Madde och syster
Det ska bli najs!
Även en massa plugg.
Sådär kul men jag ler ändå!

Ha det bra där uteoch sväva lugnt!
//ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback