It's hard to sing with someone, who won't sing with you.

Jag var duktig och gick upp tidigt idag för att plugga.
Klockan halv elva hade jag klätt på mig, ätit en tallrik med gröt samt druckit mitt morgonté.
Klockan 12.30 hade jag skrivit klart min svenskaredovisning och värmde min lunch.
Kyckling och fullkornspasta.

Sen ni här vilket ikke-Elinskt-beteende jag visar?
Jag har inom loppet av några timmar, vaknat, ätit frukost, pluggat samt äit lunch.
Jag tänkte att jag skulle fortsätta dagen på samma sätt och gladdes nästan när jag slog upp religion och filosofioken för att skriva min inlämning.
Men det är nu jag bevisar att jag är samma gamla Elin after all.
Inte fan hade jag instruktionerna med mig hem.
En hel vecka har jag gått och laddat för det här.
Jag har ju till och med en pärm!

Talet i svenska skall hållas imorgon och jag jämförde mitt land med Grönans land.
Vi skall sluta umgås med varandra nu.
En militärdiktatur och en kommunistdiktatur.
32 589 invånare.
Katsching!

Nåväl.
Dagen får väl istället innehålla städning och sörjande.
Jag kokade en kopp te men spillde halva på golvet.
Och lite på tangentbordet.

Jag måste bli organiserad.

Förövrigt är min farfar orolig för mig.
Han frågar alltid om jag varit ute och rumlat och om jag smugit mig in på morgonen.
Han godtog förhoppningsvis min förklaring igår.
Han tyckte nog det var enklare att leva med min bror.

Dagens låt: Jayhawks- Blue

Where have all my friends gone
They've all disappeared
Turned around maybe one day
You were all that was there

Stood by unbelieving
Stood by on my own
Always thought I was someone
Turned out I was wrong

//Elin

Kommentarer
Postat av: therese

Haha, tack för den piken du ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback