Hemhemma

Back in da town
Kom hem till snö
Tur att det inte är snö i min hemort
Då hade jag skadat mig
För cykla när det är halt = vurpa
Fast cykla när det är barmark kan också vara = vurpa
Väl hemma har jag träffar min Elin
VI gick samma promenad som förra året
Fast vi kan ha hittat en annan väg
Snön låg på taken och det lyste fint från den underbara verandan
MUMMALAINEN
Husen är minst lika fina denna gången
Vi hann ventilera oss i en och en halv timma
Sen var vi tvugna att skiljas åt
Ingen ultimat Elin och Anna helg men snart så kan det bli bättre
Sova nu så jag kan plugga i morgon
Berra kommer hem i helgen föresten
Och OL-fest!
Det ska bli najs och träffa alla kära orienterare!
Men nu måste det bli sängen!
Sväva lugnt!
//ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback