Fredag

Hej hopp
Nu är det fredag
Jag är glad
Självaste Anna har bakat bröd
Detta kom jag på klockan 19.30
Småsprang till Netto för att införskaffa det sista
Oj, vad grym jag är
Det blev jättegott
Synd att ingen kunde äta det med mig
Kanske i morgon
Fast inget slår ju nybakat bröd

Jag tycker inte om Fredag hela veckan
Att driva med min underbara Winnerbäck var inte ett dugg kul
Det är så dåligt
Fattar inte vad som skulle vara det roliga
Men jag ska avsluta kvällen med några Vänneravsnitt
Fast första ska jag lyssna på min idol
Ja
Lars Winnerbäck hoppas jag ni har fattar att det är
Måste bara säga att jag saknar Ulricehamn
Hemhemma är det snö nu
Här på kusten blåser och regnar det bara
Men jag har ju mina gula gummipjux
Så heta så heta

Klockan ställs på åtta för en powerwalk
Tid för att tänka och andas
Sen en grötfrulle
Underbart!

Sväva lugnt vänner!
//ANNA

Kommentarer
Postat av: weed

moaha

2007-11-10 @ 00:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback