En underbar vecka

Onsdag:
En helt underbar dag.
Hottisgottis, Elin och Emelie kom ner.
Tiden gick fort, förbandet var mysmusik
WINNERBÄCK är den leende guden
Jag ryser när jag tänker på den varma sporthallen.
Sen att Hottisgottis hade scones och kladdkaka färdigt när vi kom hem
Det var pricken över I'et.
Sen Såg vi en skräckis som var bra ganska långt in i filmen
Men när alla döda återuppstod blev det inte kul längre
Natten innehöll prat, skratt och fina minnen
Vänner är underbara

Torsdag:
Ganska tidig uppgång
Behlvde plugga till min älsklingstenta
Men vännerna deppade inte ihop för det
De hade kul och det hade jag också!
Hemresan innehöll dock inte en påkörning av en katt, skit
Jag pluggade iaf lite
Sen försökte jag sova på natten men var nervös

Fredag:
På natten drömde jag att jag inte skulle vakna
Det är läskigt och inte alls kul
Men jag var där i tid och gjorde mitt bästa
Sen får jag se hur det går, 8 poäng har jag iaf
Kvällen var i festens tecken.
MUMMALAINEN!
Låång natt och lite regn
Men det var najs att sova med duntäcke

Lördag:
Najs med huvudvärk
Emelie kom ner igen.
Hon ville testa Halmstads vilda nattliv, det fick hon göra
Natten blev längre men lite tråkigt avslut
Nån tycker om att ta datorer, det är töntigt!
Blir irriterad!

Söndag:
Fick besök av polisen
Bytte lås
Spelade fotboll på kåren
Tog den lugnt på kvällen med två vänner
Soffan är mys en regning höstkväll

Måndag:
Skulle gå upp i tid, gjorde jag inte
Skulle städat, gjorde jag inte
Skulle vara i skolan, var jag inte
Skulle handlat, gjorde jag inte
SKulle läsa lite, gjorde jag inte
Sammanfattningsvis gjorde jag inget jag skulle gjort
Men såna dagar måste finnas i livet också
Ingen kan vara perfekt, det skulle vara tråkigt

Tisdag:
Kärleksdag i skolan
Kram och pussbiljetter delades ut
Mysigt
Man ska säga mer snälla saker till människor i ens omgivning
Sen om en godispåse inte innehåller godis är en annan femma

Nu sitter jag här
Sammanfattar ännu en vecka av mitt liv
Tiden går fort när man har kul men det är inte kul när tiden flyger iväg
Ibland får jag mycket gjort, ibland inget
Stukturen ska komma tillbaks till mitt liv!
Det har jag lovat mit själv

I morgon är det en cykeltur som står på schemat
DVD'n ska fixas
Besöka mitt tredje hem
Lita najs på kvällen kanske det blir
Kan inte veta vad som händer när jag lever studentliv
Det är härligt
Sväva lugnt vänner!
//ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback