"Det är i sådana här tillfällen jag bara vill att du ska gå upp i rök"

Idag simmade vi i 35 minuter på träningen.
Alla andra av mina kamrater gick in för det och simmade med stora armtag och fint böjda benspark.
Jag däremot satsatde mest på att hålla huvudet över vattenytan så mycket jag kunde, le konstant (alla vet att nyckeln till framgång är en positiv inställning) samt att överleva.
Efter att vi simmat för att hålla oss smärta och snygga, bubbelpoolade vi och lekte i barnpoolen. Min bikini knöts upp inte bara en eller två gånger, nej tre gånger knöts den upp. Tack för den.

Dagen har vart bra. Jag gillar att duscha.
Det var det enda jag pratade om i 1½ timmes idrottslektion.
Men jag har en bra relation till att duscha.
Jag är ju inte som Christine Meltzér.

Ikväll har jag varit social och trevlig och stolt.
Och kommit fram till att jag är bra på födelsedagar.
Jag kan typ 8 stycken i huvudet.
Ska vi jämföra vem som kan flest? Upp till kamp folket!

Dagens låt: Timo Räisänen- The drug of my choice

Hell, here I go again too fucked up to get the words right.
And hell, here I come again after you.
Hell, here I go again trying to hang sweet from the tree.
And hell, I'm just loosing my dignity


Dear, here I go again giving away pieces of me.
Though I known it's not all right I'll just let it be.
Sweet dear, let's sit down a while, I have so much left for you.
And hell, just listen to me I sound like a fool.

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback