Cheezies

Jag gick och la mig tidigt ikväll, men har fortfarande inte somnat.
Helgen har spenderats hos min bror med flickvän.
Fredagen var bra, Queen är ett av de bästa banden genom tiderna och hyllningskonserten var fantastisk.

Igår gick jag upp tidigt och åkte till stationen.
Kom ner till skåne på förmiddagen och möttes där av dam-di-dam, ingen.
Som vanligt var han sen, it runs in the family.
Men sen umgicks vi.
Vi bråkade, och gnällde och surade.
Skrattade, och log och mobbade varandra.
Vi diskuterade vi en mysig toalett och om det är okej att palla äppelkart om det hänger utanför trädgården.
Jag vann även en omgång Guitar Hero mot Mia och förlorade alla mot bror.
Men så har han ju inget liv heller.

I torsdags när mörkret föll såg jag dendäringaAnna komma gåendes på gatan.
Härligt är det rätta ordet.

Imorgon ska jag ta tag i det.
Yes I will.

Dagens låt: EmmyLou Harris- Roses in the snow

Our love was like a burning ember
It warmed us as a golden glow
We had sunshine in December
And threw our roses in the snow


//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback