Älskar spex.

Idag har vi haft spexfoto. För första gången på riktigt börjar jag känna att vi snart tar studenten.
Min klass klädde ut sig till samhällets olika klasser, vi hade kung & drottning, adel, präst, bönder och luder. Vi trivdes så bra att vi tog ärovarv efter ärovarv runt skolan och fick busvisslingar och diverse fula ord efter oss. Men det gjorde inget, för "we're all in this together" (5 poäng till den som vet vart det kommer ifrån).

Förutom våran klass kunde man skåda diverse blommor, superhjältar, grease/griskopior och gaynudister och turister. Dessutom bjöds det på en riktig nakenchock och jag älskar det.
Idag älskar jag allt och lite till. Och det är inte illa för att komma från en känslokall person.

Idag är jag upprymd och vill hoppa runt och dansa natten lång till Sahara Hotnights. Jag vill drömma mig bort till kvällar då jag alltid hade folk brevid mig. Jag vill vakna halv fyra på morgonen av allsång. Jag vill tro att någon har snott mina kläder, jag vill vakna brevid en Sara som hackar tänder av köld men som är ack så lycklig.
Jag vill äta glass i mängder med de två som förstår att man faktiskt kan känna fysisk kärlek till en glass.
Jag vill springa i min backe och slänga mig på marken. Jag vill bygga en midsommarstång i spöregn. Jag vill åka pulka och dricka varm choklad. Jag vill bada. Jag vill tjuvkika in i hus. Jag vill ha människor brevid mig konstant.

Dagens låt: Barenaked ladies- One week

How can I help it if I think youre funny when youre mad
Trying hard not to smile though I feel bad
Im the kind of guy who laughs at a funeral
Cant understand what I mean?
Well, you soon will
I have a tendency to wear my mind on my sleeve
I have a history of taking off my shirt


//Elin

Kommentarer
Postat av: hottisgottis

Emmaboda för alltid i mitt hjärta!Och sommar 06 är och förblir den bästa i världshistorien!

2007-12-01 @ 16:51:31
Postat av: Anonym

måste säga att du såg tok fresh i balkläningen.
vilken jäkla lyckost som får gå med dig på balen!
kyss

2007-12-02 @ 22:50:39
Postat av: Ena

ÄLSKAR DU NAKENCHOCKAR?! Herregud Elin, vad ska det bli av dig?

Postat av: Grönis

Ja, Elin, vad är det här? Du berättar inte saker för mig längre? Hur kan du älska nakenchockar när de bidrar till mitt förtidsåldrande?

2007-12-03 @ 20:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback