Weird.

Inatt hade jag en märklig dröm.
En jättejättejätte märklig dröm.
Jag drömde att jag tatuerade mig.
Två nyckelpigor på höften.
Två pyttesmå nyckelpigor.
Tatuerare var en fd 3:a.
Det var nästan det märkligaste av allt.
Hela drömmen var genuint märklig.
Damn you, Amish in the City.

Idag har inte jag någon naturkunskap.
Hoppas jag.
Därför sitter jag hemma och dricker te.
Ikväll/eftermiddag skall jag och resten av London peepsen åka ut till C och planera.
För henne har studentlivets hårda vardag redan börjat.
Grattis som fan.

Jag lyssnar på fjoll just nu.
Det är bra shit.
Det påminner mig om förr.
Och sommaren.
Därför blir det dagens låt.
Förlåt.

Dagens låt: S Club 7- Bring it all back

Dont stop never give up
Hold your head high and reach the top
Let the world see what you have got
Bring it all back to you


//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback