Våga bo i en 70'tals villa

Ja, så känns det när jag och min vän Elin gick en promenad i dag. Våga leva ett Svenssonliv!

En del hus..
..ser fördjävliga ut rent ut sagt. 
..är är underbara.
..ska inte gammla människor bo i. 
..har fin sjöutsikt.
..vill jag bo i.
..vill Elin bo i.
..är gammla och jättefina ändå,
..är gemytliga.

Hm, ja hus är roliga. Vet inte hur jag skulle klara mig om jag inte fick klanka ner på lite hus ibland. olch berömma också för all del. Jag kanske blir på bättre humör när jag säger vad jag tycker. Inte vet jag. Kul är det iaf. Vi var väldigt duktiga i dag jag och Elin. Gick en riktigt lång runda. Ulricehamn runt kan vi nog säga. Mysigt väder, inte för varmt och inte för kallt. Lite blåsigt bara.

I går kunde det blivit en bättre avslutning på kvällen men det var kul ändå! =)

Skulle grymt gärna vilja vara i Zürich nu. Saknar vännerna. Men det blir Leagully Blonde 2 med Elin i kväll i stället. Inte fy skam ska jag tala om. Ryktas om chokladbananer också. Mummalainen! Sköt om er! //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback