Töntigt

Ja, i dag vaknade jag av att pappa sa att någon hade krossat en ruta på våran kära Volvo och tagit våran CD. Det är töntigt.
Mitt i ett villaområde. Det är skrämmande.
När jag skulle dammsuga bort alla flisor i dag, som föresten tog jätte lång tid, känndes det kostigt att sätta sig i bilen. Lite läskigt.
Värre iofs om nån är inne i huset. Men ändå.
Kul resa till Ullared i morgon fram och tillbaka. Utan stereo. Mummalainen, eller inte.

I dag var en ganska skön dag. Gick upp strax efter pappa väckt mig. Tittade på Bridget Jones Dagbok. Blir ju hur glad som helst av den filmen, gick och friserade mig och sen lagade jag mat.
Det blev jätte gott! En köttskiva, stekt potatis och wokblandning. Till detta en vitlökssås! Hur gott som helst!
Sen löpte jag nästan till jobbet, blev lite sen. Underbart väder. Hade velat sola men det gick inte. Jobbjobbjobb i stället. Gick en skogspromenad i två timmar. Det var skönt. Sen mat och studsmatta. Dock ingen stor sån blå. En liten gul var det. Gick lika bra ändå. Kul dag på jobbet. Hoppas morgondagen blir lika trevlig! 24 timmar på jobbet komma kännas. Sen två kalas på söndag också.
Fullt upp.

Men på tisdag händer det. Jag flyger lååångt härifrån. Eller långt vet jag inte men till Willy och Billy iaf! Ska bli helt underbart! Längtar så efter er.
Typ 4 dygn kvar precis innan vi är sammlade igen!
MUMMALAINEN SÄGER JAG BARA!

Nu ska jag sova. Klockan ringer 05:15. Blir tufft. Men jag ska klara mig. Shoppa loss i Ullared är alltid lika kul! Ha det bra kära vänner, ni andra ocskå för den delen! //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback