Tillägnat födelsedagsbarnet.

Idag fyller hondendäringa Anna 20 år!
GRATTIS!
Jag skulle kunna skriva världens mest tårdrypande text om hur speciell och söt du är, och varför du och jag är vänner och blahablahablaha, but seriously? Det får vänta till ditt bröllop.
Istället kör vi ett minnesinlägg som ingen annan fattar.

Kommer du ihåg?

-Duschen efter varje träning på OL-gym? Idol, here we come!
-Avskedshelg inför min USA-flytt?
-Återförening vid hemkomst och sommaren som kom med den?
-Den där natten på väg hem, "LAPD: freeze" i min backe? Ringer det någon klocka?
-Egobilder på hm. mig? på din kamera. i din dator. hela tiden. alltid.
-Promenaderna i vintras?
-Det döda djuret vid Stenbocksskolan?
-Alla våra deeptalk om FrökenFräken?
-"Fikan?"
-Mammas stol?
-Min spik i väggen?
-När vi städade mitt hus 05? Och hur det sedan blev en tradition?
-När jag inte visste hur man gjorde chokladpudding?
-Oringen ett år, och alla otaliga sms?
-165 mail från dig till mig?

Jag hoppas du förstår att man får sovra bland materialet, därför tog jag bara med en bråkdel av alla minnen..
Men roligt, det har vi.
Mummalainen deluxe.

Dagens låt: Lottas födelsedagslåt

Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag, för det är ANNAS födelsedag, hurra hurra hurra!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback