Stay.

Idag har jag tillbringat dagen letandes efter studentpresenter. Och det hittade jag.
Jag grämer mig nästan lite över att jag inte köpte den där speciella presenten till HottisGottis.
Hon är den enda som hade förstått vitsen med den.
Alla andra hade kastat den direkt elller lagt den på vinden.

Igår sov jag mycket.
För jag var trött eftersom jag hade paddlat.
Vi trillade inte i.
Men det gjorde 2 andra.
"Men titta, vad många det var här! Jag undrar om någon har trillat i?"
"Nej då, dem fikar nog bara..."
Förövrigt såg det fruktansvärt roligt ut när 17 personer leker irländsk julafton varav en håller på att ramla i ån.
Och att jaga och klappa kvigor, stutar och världens största tjur är även det väldigt bra tidsfördriv.
Kvällens mys var när vi fick sång kring lägerelden och en grattis sång med pizzaleverans.

Imorgon är det måndag.
Sedan är det tisdag.
Och efter det onsdag, torsdag, fredag= lov.
Helg.
Måndag= studenternas sista dag.
ORKA TA STUDENTEN...
Stanna kvar, snällararasöta.

Dagens låt: Queen- Staying Power

Rock me baby rock me
C'mon you can shock me
Let's catch on to the groove
Make it move make it move
You know how to shake that thing


//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback