Snart smäller det!

Ja, i morgon gäller det. Ska bli kul! Har hänt lite tråkiga saker och roliga inför resan.

Tråkiga:

¤ Missar Gbg varvet, hade velat heja på bror och far.

¤ Sprintstafett med syster. Sktians. Missar det också.

¤ Ska flyga själv. Hemska tanke. Hoppas jag får sitta med nån snäll på flygplanet. :)

¤ Vad ska jag göra i Berlin? Kan ju använda mig av min underbara tyska, eller inte.

Tråkiga som blev mummalainen:
¤ Ja, eller det kunde blivit tråkigt. Mamma frågade vart jag skulle åka från och då sa jag Landvetter. Hade fått för mig det bara. Vi bestämmde en tid vi skulle åka och allt var bra. Sen sa mor att vi kanske ska kolla säkert så att allt är ok med avgången. Det var tur. För när vi kollade på Landvetter står den inte med. Ojdå sa jag. Kanska ska kolla Säve. Därifrån flög visst det flygbolaget jag ska flyga med. Bra gjort mor, annars kunde det blivit lika tråkigt som för Ross i Vänner när han skulle till Rachel, fast om det hade blivit så hade jag ringt och sagt " there is something wrong with the left falange "!

¤ Sen hade jag ingen bra väska. Grannen tog sin med sig så sin resa. Tryckte ner min packning i en liten det gick men det var trångt. Sen gick jag till underbara Elin. Där fick jag låna en perfekt väska! Mummalainen!

Mummalainen:

¤ Jag ska umgås så mycket jag kan med mina två underbara vänner Willy och Billy i över 6 dygn. Det ska bli helt underbart!

¤ Inte jobba på jätte länge! Ska bli såå skönt!

¤ Det underbara huset är fortfarande till salu. Ska vi slå till Elin? =)

Hm, ska kanske sova nu. Eller titta på film. Får se. Om jag inte somnar kanske jag tittar på filmen och blir trött av den. Bara jag får lite sömn iaf. Ha det bra kära vänner! Ta hand om er. Det ska jag iaf göra! /ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback