Senioritis.

Igår packade vi in oss i bussarna och åkte till Borås för Tösarännet/Grabbataget.
Fruktansvärt fåniga namn.
Hur som haver gick det rätt bra med tanke på den inte så optimala uppladdningen.
Dessutom blev jag inte slagen på spurten.
Det är mysigt att åka iväg sådär, det gillar vi.
Fast det var inte lika mysigt att vänta på prisutdelningen. Det blev bara segt.
Mitt på banan tränade dem amerikansk fotboll.
Då längtade jag till läktaren. Blue, black and white, come on Panthers let's fight!
Can you stab that knife a little further into my heart?

Har drabbats av bad senioritis.
Alltså skoltrötthet, fast bara för studenter.
Det har drabbat mig ett år i förväg, det känns inte bra.
Men jag kämpar på.
Jag tänker positivt,snart är det dags för London, och Lauren verkar få ett pass.

Börjar 13.30 idag. Men med friskvårdprov imorgon, och geografiinlämning nästa vecka, har jag inte tid att sitta hemma.
Nu blir det skolan.

Dagens glädje kom när Catta kom in på college i USA.
MUMMALAINEN! Grattis!
Underbart!
Dagens låt: Plastic Bertrand- Ca plane pour moi

Ca plane pour moi
ca plane pour moi

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback