Samma kassörska

Ja, överskriften säger jag inget mer om. Men kul var det iaf. Och lite deprimerande.

Vet inte vad jag hittat på sen förra gången. Var ett litet tag sedan. Tar det i en enda lång mening för jag har lite brådis. Är ganska hungrig nämligen.
Jag har bubblat i bubbelpol, jobbat, gjort färdigt studentpresenterna, gjort ett körschema(HAHA), tittat på alla underbart fina flickor och pojkar på balen, ätit glass, shoppat, fått mer födelsedagspresenter, städat, varit trött, hållt tummarna för Elin, träffat Getosten, ätit palace efterlängtade pizza, fått bidrag i partybösstan, börjat läsa "En actionhjältinnas handbok", solat, jobbat, jobbat, stört mig på reklam, skrattat, lyssnat på musik, kollat på gammla kort, tittat på gammla filmer från kameran, raderat en del filmer från kameran, diktat, badat, tappat en knapp, längtat efter Willy och Billy, börjat räkna ner till den 6:e juni(längtar såå), klippt gräset, pratat med alla ol-barnen i skolan, lyssnat på "Ett jubileum som är sådär" - 10 ½ år med Björn Rosenström, kollat i skolkataloger och så har jag gjort lite till tror jag.

Men nu ska jag äta hemagjord pizza. Ha det bra! Sköt om er! /ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback