Säg till mig att jag har en söt röst, snälla?

Idag är det bal i vår stad.
De flesta av mina vänner, nästan alla dem som jag har vuxit upp med, är idag på hotellet och har roligt.
Det unnar jag er.
Ni är så jävla bra.
Hade jag kunnat hade jag varit där med er.
Men man får stå sina kast, och ta konsekvenserna, och inte ångra något.
Och det gör jag inte.
Verkligen inte.
Men det känns, det ska gudarna veta.

Fredag kommer bli galet.
Jag ska:
Hjälpa fotografen
Representera
Gråta och busa
Uppvakta
Förfesta
Festa
Sjunga mig hes
Festa lite till
Ha förbannat kul med alla studenter

Jag och grönis genomförde aldrig våran kupp.
En NS:are satte stopp för planerna.
Men vi måste nog sansa oss lite först, och enas om vad vi egentligen skall säga.
Och skaffa en ny mailadress är även det bra.

Om 1 h och 15 minuter är vi på bäg till bion.
Mummalainen.

Dagens låt: Butch Walker- Mixtape

But you gave me the best mixtape I have
And even all the bad songs ain't so bad
I just wish there was so much more than that
About me and you



//Elin


Kommentarer
Postat av: Grönis

Hm, kupper är aldrig försent att genomföra. PMS FTW imorgon, tycker jag vi satsar på.

2007-05-22 @ 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback