Pondus heter serien med äckelögon.

Idag satt jag och läste en grej.
Och kom onekligen att tänka på en samhällslektion i ettan, då vi skulle titta på film.
HottisGottis som är närsynt/långsynt/översynt/undersynt eller något av dem säger då:
"Snälla Lennart, kan du höja musiken för jag har glömt mina glasögon".


Snart försvinner ni.
Och det känns inte bra alls.
Fram tills dess skall vi dock ha den bästa sommaren.
Mitt hus står till vårt förfogande.
Och vi kommer dansa och le.


Igår hade vi skoj.
6 personer.
Roligt ändå.
Jag tror inte jag lärde mig låten utantill.
Jag kan nog första hälften, sen tog det stopp i minnet.
"Do you wanna be my fjortisboy?"

Nu skall jag skriva morgontidningsartikeln.
För yes, jag pluggar.
Jag tar tag i sakerna.
En månad efter de borde ha tagits tag i, men det ska vara klart måndag.
Så dagen är ung och natten är min.

Dagens låt: Matchbox Twenty- Bright Lights

Baby, baby, baby when all your love is gone
Who will save me from all Im up against out in this world
And maybe, maybe, maybe
Youll find something thats enough to keep you
But if the bright lights dont receive you
You should turn yourself around and come on home

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback