Oj, detta blir nog långt

Jag har inte bloggat på ett tag. Har inte haft lust och inte heller haft tid. Det har hänt både roliga och tråkiga saker. Jag har jobbat ganska mycket. Det är kul.
Sen har jag fått lön. Det avr ÄNNU roligare! =)
I fredags tog många av mina vänner studenten. Det var ett sånt lyckorus och se hur glada de var! Jag blev så glad. Fast sen var jag inte så glad längre. Tappade min kamera. =( Då svor jag för mig själv. Men personer i min omgivning peppade mig och jag försökte att inte tänke på det. Sen tittade vi på när alla studenter åkte lastbil genom stan(upp och ner för Plutobacken). 
På eftermiddagen åkte jag och Elin bil till studenter. Det var kul. Mycket mat, tårta och andra godsaker. Kyckling är inne bara så att alla vet.
När vi dumpat av Johansson i Vist fick jag ha lite trevligt med några på Karslätt. Det var najs. Sen bar det av till stan. Trevlig kväll var det! =) Lovade under kvällen att jag skulle joba på lördagen. Så det blev frukost/lunch vid två och sen promenad till jobbet med syster. Uppfriskande var ordet.
Sen kvällspromenad hem i det underbara sommarkvällsvädret. =)
Söndagen var det Sprint DM. Tog inte guld i år. Kommer inte ta guld på ungefär 15 år nu. Känns kul.
I går jobbade jag och tog det lugnt. Behöver några dagar för att ta hand om sig själv. Tidig sänggång är lika med tidig uppgång. Vaknade vid halv nio! Shit. Var elt paff. Men ingen ide att sova vidare utan då åt jag frukost och sen en timmas promenix. Men Polisen hade inte min kamera! =(
Resen av dagen har jag kollat på gammla bilder på datorn, lagat stuvade makaroner & köttbullar, tvättat och städat. I kväll blir det träning med barnen.
I morgon ska jag ge blod. Gör det du också! =)

Jag fick ju utmaningen av mina kära vän Elin. Jag skall komma på 6 saker som ni blir förvånade över att veta om mig. Tror inte att nån blir förvånad över mig längre för jag kan hitta på det mesta.

1. Har fått ihop över 100 kronor i allmosor i min Partypengarbössa sen den 16:e maj! =)
2. Har inte packat ner några presenter som jag fick när jag fyllde 18, alltså två år sedan.
3. Jag har till skillnad från Elin inte brutit ett enda ben i min kropp!
4. Har bara läst ut ett fåtal böcker i mitt liv, de flesta blir tråkiga efter ett tag och då byter jag.
5. Kanske ska flytta till Gävle.
6. Har sytt några egna klädesplagg.

Ja, så ska jag nu skicka vidare utmaningen till Willy och Billy!

Happ, nu har jag bloggat iaf. Orkar inte skriva mera. Ska gå ut och sätta mig i solen. Vi har solen i ögonen och spilld mjölk överallt.

Ha det bra! Sväva lugnt! /ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback