Ni är så bra.

Imorgon tar ni studenten.
Jag kan inte greppa det.
Det känns overkligt.
Jag vill inte att ni försvinner.
Jag kommer gråta som en tok imorgon, det kommer göra att jag ser ut som ett våp.
Och är det något vi inte vill, så är det att se ut som ett våp.
Jag kommer nog skratta och gråta om vartannat imorgon.
Men det har varit värt det.
Alla år tillsammans med er har varit underbara.
Tack.

Dagens låt: Angels and Airwaves- the Adventure

Hey oh here I am
And here we go
Life's waiting to begin
Tonight
Hey oh here I am
And here we go
Life's waiting to begin


I can not live
I can't breathe
Unless you do this with me


//Elin


Kommentarer
Postat av: Fiya

Det kommer gå bra det här.
Vi har ju iaf varandra xDxD
Snart drar vi härifrån med...
"(8) Kom ta med mig ut i natt, dit ingen känner mig och vet vem jag är och vad jag gjort förut. Åh snälla låt mig, byta liv för en natt..."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback