Näsring, buggningsgrej och silverte.

Idag smygstartade jag och HottisGottis sommaren.
Vi packade in oss i kära Volvon, med te och singoalla, och for iväg på StenSture rallyt.
Om vi visste vad som väntade oss...
"Hej, vi har aldrig gjort det här innan!"
HottisGottis lyckades träffa plankan med höger framhjul, vilket gav oss ett poäng.
Men vi var sjukt dåliga på att veta vilka de "kända" tvprofilerna var.
Vi borde nog se mer på tv.
Kul hade vi, och de bästa tantreaktionerna kom inte förrens vi kom in i Ryfors.
"OHHHH, det var två söta små flickor på min station! De trodde kamringen var en näsring och att kolbatteriet var en buggningsmojäng..."


Ikväll har vi ätit marängswisch i 4B.
Och sett på Happy feet.
Dansande pingviner är härligt.
Och jag kan ha varit delaktig i ett kattmord.
Mitt samvete är tungt.
Jag funderar på att gå till Sofia och leta efter katten.

Imorgon skall jag skaffa kort.

Och den 11 juni klockan 12.20 landar Lauren.
Då har jag lovat att stå på flygplatsen i min footballjersey och min rosa hatt.

Sommaren 07 kommer bli bra.
Jag känner det i min högra lilltå.

Dagens låt: Goo Goo Dolls- Black balloon

How could I have been the one
I saw the world spin beneath you
And scatter like ice from the spoon

//Elin

Kommentarer
Postat av: Jolie

Tja! Oja, den här sommaren ska bli bra, ska bli en av dom bästa! Så ni hade kul iaf på rallyt? Lät kul, även om vädret sög... Jobbar ikväll med tyvärr... men du fäljer väl med ut nästa helg på studentfesten hoppas jag? Blir möö fest då du! Nu ska jag plugga lite och ¨ka en sväng ner till stan innan jag börjar jobba. Hade bäst. Puss & Kram

2007-05-19 @ 11:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback