Mummalainen deluxe.

Igår var det valborg.
Det firade vi med lite mummalainen.
Och ett antal kassettband. (Anna, försök knäcka den nöten om du kan. HOSTböckerHOST)
Vi spelade spel, och jag antar att de flesta i min vänskapskrets har insett att jag är en fruktansvärt dålig förlorare som skriker allt jag kan i hopp om att gissa rätt ord.
Varma mackor kändes på sin plats.
Lite trevligt hade folk på mitt rum med.
Och Lauren har nog aldrig haft fullare answeringmachine på sin mobil.
Kvällen avslutades på Pluto, inte mycket folk, men trevligt ändå.
Sedan ockuperades sängen, som vanligt blev det varmt.
"Imorse när jag vaknade var det så varmt att jag trodde jag hade kissat på mig"


Imorse ville inte våra kroppar gå upp.
Men vi klarade det, och frukost hann vi äta.
Kläderna blev det sådär med, vilket resulterade i en lånad jacka idag på tävlingen.
Som förövrigt var gemytlig.
Jag fick ansvar för sträcktiderna.
Från 11-14 lät det såhär i mitt huvud:
"Piiiiip, rakatch, rakatch, rakatch, RITCH, varsågoooood"
Orka vara trevlig.

Imorgon har jag spanskaprov och historieinlämning.
Blajs.
Det hade hjälpt mig om en viss (och vis) mufare hade loggat in på msn.
Snälla Gud, hör mina böner.

Dagens låt: Gary Jules- No Poetry

"There's no poetry between us"
Said the paper to the pen
Something's burning in the attic
That her tongue will not defend
Through the arc of conversation
Past the teeth behind the smile
Down the miracle mile

//Elin

Kommentarer
Postat av: Grönis

Hm, var det tanken att jag skulle känna mig träffad där i egenskap av "viss mufare"?

2007-05-02 @ 17:18:48
Postat av: Grönis

och vis! inte illa ;D

Hm, illa att du inte berättade om din fars avslöjande i inlägget förresten ;)

2007-05-02 @ 17:19:54
Postat av: Jolie

Visst var det trevligt! Fast jag skrattade mer åt dig än vad jag gissade under första omgången, kankse därför som det gick sådär för oss då me ;P Gick ju bättre sen dock, och du kom ihåg att nästa gång jag säger ställe man kan simma i plus leva på så menar jag...?! Just det! =P Hde underbart. Pusspuss

2007-05-02 @ 17:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback