Livet är ett träd.

Imorgon skall jag och min klasskamrat på G-gatan sätta upp affischer i klassrummet och maila en viss [röd]dotterorganisation.
Jag skall dokumentera allt med min kamera, allt för demokratin!
Vi kom på dödsannonser "Hon offrade sig för demokratin".
Och hon besvarade min fråga om vilka som kommer på sådana saker.
Men svaret är för groteskt för att kunnas lämnas ut i såhär offentliga sammanhang.

Idag har jag haft en produktiv dag.
Jag har hunnit med ett antal ärenden på stan.
Och jag har hunnit slutföra flera studentpresenter.
En av dem kommer kanske kosta mig en vänskap.

På naturkunskapen skulle vi rita en tidsaxel över jordens utveckling.
Det är jag och S inte bra på.
Vi svor en hel del.
Och vände på pappret fler än 1 gång.
Suddade gjorde vi med mycket.

Imorgon är det bal.
Shoot me now, please.
Och sedan är det Pirates.
Modevisning på onsdag.
Student på fredag.
Blä.

Dagens låt: Sister Hazel- Bring it home

If you ever change your mind,
About leavin, leavin me behind,
Oh, bring it to me, bring your sweet lovin,
Just bring it on home to me. yeah



//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback