Jippi!

Först vill jag tacka Elin för det fina inlägget innan mig! Du Du har rätt att det bara var en bråkdel av vad vi har gjort men det kommer mera.. =)

Jag ska försöka återberätta allt som hände den 8:e till den 15:e maj. Det kommer inte bli lätt. Men jag ska försöka. En hel del intärnt som ingen komma fatta men jag ska skriva det ändå!

Flyg till Berlin.
Väntan inför nästa flygning väldigt länge på flygplatsen.
Flyg till Zürich.
Underbara vänner som väntade på flygplatsen.
Mycket skratt!
Tåg till Willy som jag sov hos första natten.
Tittade på när Willy fixade med huset och mycket prat.
Återförening med Billy igen och en mysig kväll.
Träffade Hedemorabruden! WOW
Sov hos Willy.
Umgicks med Willy.
Tittade på utsikten med Billy och Hedemorabruden.
Kännde för att springa.
Flyttade till Billy.
Hälsade på världens gulligaste unge.
Myst vid sjön.
Träffade Sthlms bruden.
Gick till Papa Joe's.
Sov länge hos Billy.
Gick till Willy och mötte upp gänget.
Åt revben och pommes! MUMS!
Åkte till Sthlmsbruden och såg ESC.
Skrattade åt Ukraina.
Skämdes för The Ark.
Blev arg på Östländerna.
Åt gott.
Åkte tåg hem till Billy.
Sov gott.
Solade och badade.
Brännde oss.
Såg en polis hålla i ett automatvapen!
Åt på Mc Donalds.
Hade myskväll med Willy och Billy och sussade sen ihop!
Shoppade och tittade närmare på staden Zürich.
Skrattade.
Åkte båt till en stad i ösregn.
Myste med gänget på Mc Donalds med medtagen mat. =)
Sa adjö till Sthlmsbruden, Hedemorabruden och Willy. Sorgligt med sant. =(
Sov hos Billy.
Gick upp tidigt och åkte tåg till flygplatsen.
Åt nåt som var typiskt Schweiziskt. Nåt på B.
Sa adjö till Billy! =(
Var nervös inför flygningen.
Var hemma och otroligt nöjd!

Ja, detta var min resa i snabba drag. Har glömmt redan vad och när vi gjorde saker men allt var helt underbart. Eller iaf nästan. =) Jag längtar tillbaka! Ska åka till Hedemora nån gång i mitt liv och äta på det drä förbaskade korvstället och se om det verkigen är det bästa i Sverige. Men det är som sagt bara tre veckor tills jag får träffa underbara Billy igen. Det ska bli underbart! Längtar och räknar ner! 20 dagar kvar förhoppningsvis!

Och glöm inte att säga grattis till mig! Jag fyller år i dag! Haha! =)

Nu ska jag hämta min broder och sen är hela familjen sammlad! I kväll blir det middag med vännerna! Sköt om er! /ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback