Jag vet inte vad jag vill.

Idag lämnade jag in geografin.
Aldrig någonsin har jag mått så dåligt över ett skolarbete.
5 sammanbrott och ett antal svordomar krävdes.
Sedan kunde jag lämna in det.
Hur bra det blev vet jag inte, men nu är det över.
Och nu kan jag styra och ställa lite på kommande lektioner.

Vi hade grillkväll ikväll. Orienterare och skidåkare united.
Det var mysigt.
Fast skidåkare kan verkligen inte orientera.
3 samtal tog det för att få dem att hitta till vår lägereld.
Förövrigt hade vi det trevligt:
-jag täljde en grillpinne
-jag lärde mig imitera en skallerorm
-jag frös när en kall hand lades på min rygg
-jag skrattade åt en skidåkare som hällde ketchup på händerna och i skon
-jag lärde mig varuhuset och köpte ett "blingbling-pimp örhänge" fyra trappor upp till vänster
-jag skrattade åt en lek som gick ut på att skjuta en boll, gömma sig, och sedan springa så fort man kan

Just nu är det lugnt.
Jag gillar det.
Men den ständiga ångesten finns där.
Vad vill jag?
Det blir inte bättre av att folk i min omgivning gör det sämre.

Saker att se fram emot:
-Pirates mitt i natten
-MammaMia
-London
-Lauren
-Summar '07, better than 06?

Dagens låt: Melissa Etheridge- I need to wake up

I need to wake up
I need to change
I need to shake up
I need to speak out
Something?s got to break up
I?ve been asleep
And I need to wake up

//Elin

Kommentarer
Postat av: FIYAAA

JAAAAA ska du med till Pirates? :D Tokbra.


Och btw så läste jag först att du grillade en tältpinne, och sen fattade jag ingenting när jag såg vad det stod egentligen. Woot, bokstäverna hoppade runt och ändrade på sig. Förvirrande that is.

Jag har tråkigt.

Postat av: Tove

Elin, vi har verkligen bevisat nu att orienterare är smartare än skidåkare.
Detta med att kommentera bloggarna var verkligen en bra idé, duktigt av oss!

2007-05-10 @ 10:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback