Jag såg precis en väldigt metrosexuell person.

Min helg har varit fruktansvärt händelselös och tråkig.
Men jag har lyckats få ner ett antal ord i Word till mitt geografiarbete.
9 sidor med mycket hopp och tomrum. Hur mycket satsar jag på?

Jag har inte träffat Anna i helgen.
Jag har inte träffat någon i helgen.
Jag och HottisGottis ville åka ner till Ica och gratulera på 90 årsdagen.
Men inte heller det blev av.
Jag ville ha picknick på bryggan.
Men det blev inte heller av.
Ingenting har blivit av helt enkelt.

Imorgon har jag återigen spanska.
Och det ger mig magont.
På onsdag är det bara jag kvar.
Och det gör mig nervös. Det är nästan så att jag ska göra något man inte får.

I helgen vann jag ett vad. Men det kom inte som en överraskning.
Jag vinner alltid när jag slår vad.
Grannen har köpt en kanin. Och inte höns.
En sak har jag gjort dock.
Jag har lyssnat på bra musik.
Som det här:

Dagens låt: Snow Patrol- Ask me how I am

Has nobody asked you how you are?
You look like you might not last the day
I wouldn't have made it very far
So we'd make a good team right away


//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback