Hope.

Imorgon vid den här tiden är Anna i Schweiz.
Hoppas allt går bra.
Jag hoppas inte det är nåt fel med felangen.
På tal om den upptäckte vi idag att Vänner kan även användas i utbildningssyften.
Jag har bland annat lärt mig om en spansk fasciströrelse.

Jag har åter börjat få hopp om livet.
Geografin börjar ordna upp sig.
Lauren verkar komma hit.
Sommarjobb kan ordnas.
Allt löser sig. Det gäller bara att hålla huvudet kallt.

Idag tog jag en trevlig promenad.
Och vräkte ur mig vad jag tycker, tänker och känner.
Sedan smög vi förbi en rävs hus, hälsade på en bekant och gjorde roliga rörelser och kodord.
Jag gillar att läsa böcker, lyssna på kassettband, äta potatisgratäng däremot får jag aldrig dåliga recensioner.

Imorgon har jag ett möte.
Det har jag på onsdag med.
Det kallas låtsas-viktig.
Och det gillar vi.

Dagens låt: Counting Crows- High life

All my friends got flowers in their eyes
But I got none this season
All of last year's blooms have gone and died
Time doesn't give a reason
Hey maybe you ask yourself sometimes what you need to be forgiven
Every thing that you?ve ever done wrong is the reason that I'm driven

//Elin

Kommentarer
Postat av: FIYAAAA

Vad för möte imorgon? eehHH

Postat av: madde bokedal

du menar, vin, cider, chips och bakfylla? bra elin!
pusspuss, anna hälsar

2007-05-09 @ 10:28:57
URL: http://maddebokedal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback