Grattis Korridorshånglarn och Mor!

Ja, i dag är det den 6:e maj. Min kära vän Korridorshånglarn fyller 20 år och kära mor blir några år äldre! Då är det lite snabbt uträknat att jag fyller år om 10 dagar! =) Jippi!

Men innan dess ska jag ha det helt underbart. Ska ju som sagt ut och resa!
2 dagar kvar tills vi ses!
Helt underbart!

Jag behöver semester! Att jobba 26,5 timmar på raken smärtar.
Fast vi hade kul! Spelade spel, tittade på Bert, hoppade studsmatta, gjorde mindre roliga saker, åt grillspett och klyftpotatis bland annat. Mummalainen säger jag!

Men nu är jag trött. Har tvättat lite nu. Samt kollat in och provat saker som jag köpt i Ullared. Det var jobbigt att åka, men grymt kul. Jag skulle inte köpa nåt men pengarna rullade iväg ändå! =) Haha! Det är så det ska vara. Jag ska unna mig mycket kul denna månaden!

Ahhh, kan inte fatta att jag snart är där. Ska bli kul, spännade och väldigt underhållande 24/7!

Men de som har lite tipps på vad jag kan göra i fyra timmar på Berlins flygplats kan ju höra av sig. Ska nog läsa och lyssna på musik. Äta godis. Ta kort. Oj, mitt kort till kameran kommer inte att räcka. Får väll hitta på nåt bra sätt. Ta med en CD så jag kan bränna kanske. Bra idé Anna! 

Ska nog kolla lite på vad för kläder jag har. Sen ska jag hänga lite mera tvätt. Om tio minuter börjar ju Wallander. Det ska bli spännande. Undrar om jag kan lista ut vem mördaren är. Ska nog sitta med mor så hon kan ge mig lite ledtrådar! Haha!

Dagens låt blir helt klart: Lars Winnerbäck - Solen i ögonen! Han ska turnera i höst för alla er som inte vet det! Mummalainen! Hinner kanske blogga i morgon också. Annars kanske jag kan blogga från Chokladlandet! Jippi! Sköt om er! /ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback