Ensåndäringautmaning.

Jag har blivit utmanad.
Jag skall komma på 6 saker som ni blir förvånade över att veta om mig.
Men det känns omöjligt, jag är som en öppen bok.

1. Jag har bitit min bror precis över ögat så han kunde blivit blind.
2. När jag är ensam hemma måste jag sova med antingen en lampa tänd någonstans i huset, eller med stereon på volym nummer 8.
3. När jag gick i första klass skulle en speciallärare lära mig att skriva "rätt". Alltså bokstäverna uppifrån och ner, och inte nerifrån och upp.
4. Jag är halvt västerhänt. Jag äter med vänster, men är totalt oduglig i skrivsammanhang med vänstern.
5. Jag hade en gång i tiden en gräshoppa som husdjur. Jag gillade den. Jag gick på promenader och matade den. Tills morgonen därpå då den antingen dött eller rymt. Borta var den.
6. Det enda ben jag brutit i min kropp är mitt lillfinger då jag fastnade med fingret i hundens koppel när det gick förbi en katt. Fingret är fortfarande snett.

Tydligen skall jag fortsätta utmana andra.
De jag utmanar är:
Sara T
HottisGottis
Johanna
Grönis
Hulahula

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback