Duktig Anna

Ja, i dag har jag städat hela huset och var riktigt på hugget.
Känner mig lite stolt. =)
Sen var det blodgivning. Pumpade på bra i dag och allt känndes bra.
Var lite extra givmild och skippade att ta ett glas, tallrik, ljuslykta eller nåt annat.
Gav mina pengar till barncancerfonden. Händer inte annars så lika bra att ta tillfälllet i akt.

Snart kommer Elin till mig. Hon sak få nåt av mig och sen ska jag säga "Ha det så kul i London" till henne.

Så nu ska jag sluta att skriva. Fast jag ska säga en sak till.
 
Om en vecka är Billy hemma i Ulricehamn! =) JIPPI! Längtar såå! =)

Ha det bra vänner. //ANNA

Kommentarer
Postat av: madde bokedal

ja du. tänk om man också kunde ha kommit....
Och gud vad dukgit du är. så bra anna=)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback