De senaste dagarna har jag..

..haft grymt kul
..missat att titta på en eld
..fått elaka blickar
..spelat med andra ord
..haft mys i Elins hus
..skrattat väldigt mycket
..pratat med Billy om min underbara resa
..längtat
..fått lite härlig sommarfärg
..varit hurtig
..hjälpt mammsen
..vårdat mina fötter
..tagit en massa roliga kort
..läst i en bok
..fixat med alla studentpresenter
..promenerat i solen
..mått gott
..sovit en väldans massa timmar
..hjälpt en flicka i nöden
..varit trött
..haft vattenflaskan i hugg hela tiden
..plockat upp maskrosor
..lyssnat på Winnerbäck
..skrivit en liten lista inför Ullared
..tvättat kläder
..skrattat ännu mera
..varit duktig 
..fått schemat över sommaren
..blivit besviken
..städat mitt i natten


Ja, det var lite av vad jag har gjort de senaste dagarna.
Nu ska jag sova för i morgon ska jag och mor baka. Mummalainen vad gott det ska bli!
Om någon blir sugen är det bar att höra av sig så kanske ni får smaka!
Willy och Billy, det är bara 6 dagar kvar. Sen är jag live i Zürich!
Underbart ska det sannerligen bli!
Ska drömma om resan i natt!
Sussa sött. //ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback