Dagen då geografi blev förbannat tråkigt.

Idag och de nästkommande 5 dagarna kommer vara helvetiska.
Det har nu blivit dags för att få tummen ur och skriva nåt på geografin. Under de senaste 5 veckorna har jag,
Elin Linnea Gustafsson, åstadkommit att skriva följande ord:
Bakgrund
Syfte
Resultat
Diskussion
Slutsats
Källförteckning
Det är allt.
Och det skedde 18.20. 
Idag.
Då sprider sig paniken lite lätt i kroppen när man får höra att en del kära klasskamrater skrivit en bra bit över 10 sidor, tillochmed över 15 sidor.
Redan.
Bakgrund? Vad ska stå där egentligen?
Enligt pappret står det att jag skall skriva de modeller och teorier jag tänker använda mig av där.
Men. Om jag inte tänker använda mig av några modeller och teorier?
Om allt jag vill göra är att ta min geografibok och mitt kollegieblock, och allting som hör ihop med geografi A och starta en försenad majbrasa av det, går det in under bakgrund då?
Om jag verkligen verkligen verkligen inte bryr mig om Frankrikes utvecklingsmöjligheter pga deras naturresurser etc utan mycket hellre går ut och grillar eller spelar fotboll?
Fan.
Jag skulle valt Island.

Förövrigt hade jag engelskaprov idag.
Vi kom in på tatuerade kalsonger, nakna män i Barcelona och när tullpersonalen i Chicago trodde att lilla jag smugglade.

Så Elin? Vad skall du göra i helgen?
"Ja jag ska absolut inte ha något liv. Jag ska försöka ha så tråkigt som möjligt, och göra så mycket geografi att jag nästan storknar och kan rabbla franska naturresurser i sömnen om jag så vill."



Dagens låt: Coldplay- Fix you

When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse

Lights will guide you home
and ignite your bones
And I will try to fix you

//Elin

Kommentarer
Postat av: FIYAAAA

Tänkte bara trösta dig med att jag inte skrivit något heller. :( och jag har NPMaC på ons.




Oh Herre, Ge mig styrka. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback