Zoom zoom zoom.

Föregående inlägg, var skrivet igår, men pga krångel kom det upp idag.

Idag har varit spännande, återigen gjorde jag skolan en tjänst genom att på ett slitsamt sätt sälja musikalbiljetter.
Eller inte.
Jag och T diggade loss ordentligt till Donna Summer. Sålde biljetter och svarade i telefon gjorde vi med.

På idrotten skulle vi spela fotboll. Och jag, som endast gör mål om det gäller mossfotboll, höll fanan högt, och gjorde absolut noll mål.
Klassens nya Zlatan gjorde däremot en mängd mål, likt ett duracellbatteri sköt hon skott efter skott, och satte mål efter mål. Mäkta imponerande.
Däremot sköt jag hårt i M's mage, och helt plötsligt var det inte någon som ville spela med mig längre.
Förutom en viss person, men där gav jag igen genom en stenhård boll rakt i ansiktet.
Höga jubel väcktes från övriga klasskamrater.

-"Det här är inte handboll fröken Gustafsson"
-"Nej, och det är inte wrestling heller"

S och jag går nog snart under med tanke på alla jobbiga människor som stör oss när vi vill avnjuta en lugn och tyst kopp té/kaffe.
Idag var dessutom Russian Earl Grey slut. så jag fick ta Persian Earl Grey, och det var inte samma sak.
Var god sitt, drick, och håll gärna käften på köpet.



Dagens låt: Kaiser Chiefs- Wrecking ball

Look on your shoulder
It looks like we're over
You've got a lot to say
For someone who says they're okay
It must be serious

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback