Vårtecken

Ja, nu precis när jag gick hem från jobbet såg jag ett helt underbart vårtecken. De hade sopat lite utan gatan. Varför de inte sopat hela kan jag inte svara på men ändå! Då är det VÅR! Har även sett några blommknoppar. =)

Sen vet jag inte om det hänt så mycket. Latat mig lite. Tittat på Vänner. Och jobbat fredag, lördag och söndag kväll. 15,00-21,00. Det har varit gansk lindrigt. Inte hänt allt för mycket. Dock svek mitt tålamod lite i dag men tog ut det på mina små egna sätt.

Melodifestivalens andra chans såg jag på jobbet och lyssnade på det sista på radio när jag gick hem. Tyckte att Uggla skulle gått vidare. Men jag gjorde inget åt det och röstade så jag ska inte gräva ner mig i det. Fast han är bra. Startfältet blir tufft men hoppas på The Ark. De är grymma live och jag håller tummarna.

Årets skönaste förmiddag var i dag. Jag vet alltid vad jag gör första söndagen i mars. Vasaloppet. Spännade underhållning på högsta nivå. Sen om man somnar ibland gör inget. Det tar ändå så lång tid för dem att ta sig från Sälen till Mora. Grattis Oskar! Tre gånger. Nu är du stor.

Frölunda hamnade i ingemansland. Men har en flagga jag kan viffta med ända tills de förgyller Skandinavium i höst, då ska det viftas ännu mer.

På fredag skulle jag såå gärna vilja vara nere hos Madde. Men kommer tänka på dig sjukt mycket iaf. Kanske slå en pling till underbara du! =)

Blirt nog flytt till Halmstad, Gävle, Västerås eller Trollhättan i höst. Finns fördelar och nackdelar med alla. Programmen är nästan lika det är vart jag vill gå. Kommer fundera grymt mycket på detta fram tills 15:e april. Men jag tror på ödet.

Sen kan det vara svårt att besöka inflyttningsfester. Kan sluta på sjukhus. Tur i oturen broder, men spårvagnschauffören var snäll iaf.

Jag kan sitta på min måne
och göra vad jag vill
där stannar jag tills allting ordnat sig


Sväva lugnt! //ANNA

Kommentarer
Postat av: madde

Som sagt anna, sväva lugnt. Vart du än hamnar till hösten kommer du få det kanon, för du är en kanon tjej. Vi hörs. kram på dig

2007-03-05 @ 08:14:15
Postat av: Emelie

Jag tycker ocksa att uggla skulle gatt vidare! du har iaf mig pa din sida i vatt och tort!!
pussar i mangdedr till min favorit anna!!

2007-03-06 @ 14:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback