Massa förkortningar blir det.

Idag var en spännande dag. SHB skulle åka på studiebesök till HLK, för att lyssna på MKV.
Vi hade trevligt, vi lekte "My little eye" på bussen dit. Om man hade röntgenblick under min korta tid som lekledare kunde man bland annat hitta "sour cream".
Det var ett väldans strul med tekniken, och ingen insåg nånsin att vi gick i tvåan och inte trean:
"Ja så hoppas jag att vi ser er här till hösten!"
Öh.. ja, du kan ju alltid hoppas.

Idag bekände jag och Grönis färg om hur insatta vi egentligen är i blogosfären. Och vi borde skämmas. Jag vet inte om det mest tragiska är att vi kan dra flera bloggares livshistoria, och kan adressen i huvudet, eller det faktum att vi faktiskt diskuterar deras liv med varandra.

Idag spelade vi UFB. Det var mysigt. Inte som förr, men mysigt.
Jag gjorde illa bägge mina händer, på samma ställe.
Imorgon ska vi kanske äta glass, eller baka.
59 tillfällen kvar.
Sen är det slut.

Förövrigt har jag fått ny musik.
Cat Empire och Rent gör mig lycklig just nu. Nytt och fräääsht hjälper mig ut vinterdepressionen och lotsar mig smidigt in i vårdepressionen.
Cat Empire låter som kubansk/zigensk/jazz/klubb/indiepop.
Mumma helt enkelt.

Runt omkring mig tar folk körkort som jag byter sockar.
GRATTIS som fan.

Cat Empire- Hello

If she was a phone
I'd pick her up and dial
The fire brigade
Or zero zero zero
She stopped me in my tracks
And I said 'mmm hchello hchello...'

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback