Kul, not

Ja, detta har hänt sen förra gången.

Pratat med Getosten över telefon. Hon är för alla er som inte vet i USA. Detta har hon gjort eller blivit:
¤ Blivit uppraggad av en modellargentur
¤ Inte blivit brun
¤ Fångat färgglada fiskar
¤ Varit väldigt varm
¤ Skött om hästar väldigt mycket
¤ Umgåts med nyfunna vänner
¤ Inte kollat sin email mer än en gång
...Och lite mer som jag inte kommer ihåg

Har även pratat med Billy. Äntligen vet jag vem som är vem! Det tog ett bra tag men nu så vet jag! Hon har:
¤ Möjligheten att umgås väldigt mycket mer än vad jag kan med Willy
¤ Blivit glad över att jag ska åka ner och hälsa på!
¤ Blivit bra på att ta hand om barn
¤ Sängt hennes fantasital till ett. Hehe.
¤ Det skönt i försommarvärmen med ungefär 15 grader varmt och sol.
¤ Börjat på ett gym
¤ Kanske missat chansen att få åka till hennes önskeställe i USA. Sörjer med dig Emelie!
¤ Väldigt roligt!
¤ Nära till underbara skidbackar
...Och lite mer som jag inte komer ihåg

Sen så har jag jobbat varje dag denna vecka. Hoppade in och jobbade i dag också. Kan inte säga nej plus att jag är pengakåt. Sorry, but thats the way it is. Tänker på framtiden och är en sparare. Fast i vissa fall kan jag slösa mycket på en gång. Ibland måste jag ju få unna mig nåt riktigt fint. Nåt för ungefär 1295 kronor. Det svider än och de flesta i min närhet vet vad jag talar om. Shit vad jag hade skuldkänslor eller vad man ska säga efter det köpet. Men samtidigt ångrar jag mig inte.

Sen vet jag inte om det har hänt så mycket mer. Jo, jag har tränat tre gånger denna vecka och ska ut och springa en timma i morgon också. Jag laddar till Danmark nästa helg. Då ska jag komma ifatt Berra med två minuter! Hehe! Hoppas att du tränar på nu in i det sista för jag ska ge dig en god match! =) You and med baby!
Det nya jobbet är bra. Fast går på helspänn hela tiden. De ska också kolla upp mig i Polisregistret så jag inte haf gjort sexuella övergrepp mot nån, misshandlat eller gjort nåt annat stötande mot barn. Jag kan säga helt ärligt att jag kan vara lugn, kommer få fortsätta på arbetet. Men det är samtidigt bra att de kollar upp folk. Jag har inget att dölja och de som har ska inte jobba med barn. Det är iaf min åsikt.
Har önskat mig en balansplatta i födelsedagspresent. Ska träna upp min balans och mina fotleder så jag slipper vricka och stuka dem. För det gör rackarns ont.

Nu sitter jag här ensam en lördagskväll. Kan inte börja titta om på alla Vänneravsnitt än. De får vila lite. Ska inte göra nåt i morgon heller. Så om nån vill hitta på nåt med mig är det bara till att höra av sig. =)

Dagens låt: Bloodhound gang - The bad touch

Do it now
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Gettin' horny now



En gammal favorit som bara dök upp i hjärnan när jag började skriva Dagens låt. Sen skrev jag iofs You and me baby i texten om mig och Berra. Kan vara därför också. Så den fick det blir. Det är deprimerande att inte ha nåt att göra en lördagskväll men mitt huvud värker en aning vid väldigt mycket eftertanke så jag får väll sussa. Nej, det kan jag inte. Shit. Aja, får se hur jag gör. Sväva lugnt tills nästa gång.

//ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback