Jippi!

Ja, nu ska jag tala om allt som har hänt mig. Jag är en väldigt upptagen liten flicka just nu så det får bli åter i punktform. =)

Badat för första gången år 2007, det var kallt som in i Norden men jag överlevde.
Tränat åtta gånger och tävlat en gång på en vecka. Ojojoj, vad jag är bra tränad. Kan ju löpa riktigt bra nu.
Vunnit 125 kronor på triss! =)
Blivit imponerad av hur fort världens bästa kvinnliga orienterare springer mitt inne i ett grönområde.
Vunnit en tävling!
Lärt mig lägga en OL-bana på datorn riktigt bra.
Förberett det mesta inför nästa veckas aktivitet uppe vid UOK-stugan.
BOKAT BILJETT TILL SCHWEIZ! DEN 8:E ÅKER JAG TILL MINA UNDERBARA VÄNNER! 34 DAGAR KVAR!
Fått veta något riktigt tråkigt.
Inte hunnit tänka alls på vad jag ska söka till i höst.
Blivit saltoman tack vara Billy. Tänker på dig varje gång jag tar tag i saltkaret! =) Kanske därför jag saltar lite extra jämt nu!
Sprungit OP07. Det var väldans trevligt. Bra jobbat Benniman och Ivar!
Fått ett fint vykort från Billy!
Inte städat mitt rum.
"Glömt" packa upp många väskor och inte heller damsugit upp den trasiga skålen som ligger i 1000 bitar på mitt golv.
Ätit upp en Mentos rulle på en timma.
Repat min mobil lite till. =(
Planerat lite ytligt tills Påskafton. Om ni inte har nåt att göra kan ni ju slå en pling.
Jobbat många jobbiga timmar.
Testat ett nytt slappt jobb som ringer om de behöver lite extra jobb.
Varit på cirkus. Inte så kul men var med jobbet. En hund gjorde en bakåtvolt. Förstår inte hur de kan lära djuren nåt sånt. Men nu har jag varit på cirkus en gång i mitt liv iaf. En sak att bocka av från listan.
Missat och göra Hörskoleprovet. Eller jag missade det inte, jag struntade i det. Dålig erfarenhet från förra året.
Varit på toppen av Taberg. Det var fint. Jag såg lååångt.
Hittat en till som tycker om Marie Lindberg. En Ledningsgatröjare men ändå. =)
Haft en underbar helg med 25 stycken andra orienterare. En sån helg kan bara inte bli misslyckan. Inte ens när jag är matansvarig. Jag tycker att det blev bra iaf.
Blivit helt såld på Dumleklubbor!

Fått årets första getingstick.

Ja, det är lite vad som har hänt. Jag ska försöka hinna blogga lite oftare. Då blir det mer detaljer. Dagen låt blir en gammal goding:

Björn Rosenström med "Jag är så het"!

Jag är så het så het kan ingen svalka mig?
Aldrig att jag klarar det här.
Så het så het kan ingen svalka mig?
Ta hand om mig när jag faller, jag ramlar omkull.
Fatta att jag inte faller för att jag är full.

Sväva vidare på de rosa moln ni tillbringar er vakna tid på. //ANNA


Kommentarer
Postat av: Anonym

weeeeey mitt namn stod med här :D yippie.. gör jag det någon mer stans? puss //rillstedt mannen

2007-03-29 @ 20:51:18
Postat av: rilllstedt

weeeeey kolla nu står jag med på kommentarerna med :P

2007-03-29 @ 21:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback