Jag måste..

..packa
..städa
..gå på möte
..packa ännu mera
..maila lite fler högskolor
..ta en massa kort i helgen
..träffa Elin mer
..tjäna pengar tills i höst
..våga säga nej till jobb (jag vet, allt går inte ihop)
..komma på hur min nya frisyr ska bli
..köpa två böcker
..ha kul och vinna över Berra i helgen =P
..handla mat
..komma på en ny låt att spela sönder
..fixa min DVD-spelare
..boka en flygbiljett i kväll till Willy och Billy!
..köpa ett klädesplagg snart (länge sedan)
..köpa nåt gott till mor på båten =)
..packa nu!
..dricka mycket vatten
..vara mer på karschlätt
..bli bättre på pilkastning
..planera Påsklovet
..dela ut en massa lappar
..städa undan en sak i mitt rum som är förbi
..titta genom vännerboxen igen
..tänka på att det är snart ljusare tider
..bli mer allmänbildad
..bli av med min bula på käkbenet
..få lite fin färg på kroppen
..införskaffa en lite finare mage till sommaren, bara lite finare
..vara ärlig hela tiden
..köpa en sak till syrran
..bara bli 55 dagar äldre innan min mobil kommer ringa konstant
..bestämma mig
..våga titta på mina skräckfilmer
..bli bättre på att lägga upp bilder på bilddagboken
..koppla av

Dagens låt: Gyllene tider - (Kom så ska vi) Leva livet

Herre Gud! Det är dimmigt!
O.K. Jag har druckit en del vin
men jag vet vad jag säger
Du är fin...


Leva Livet - Kom så ska vi leva
Livet Livet - Kom så ska vi leva
Leva Livet - Kom så ska vi leva
Livet Livet - Kom så ska vi leva


Ja, fast nu måste jag verkligen packa. Ska vara på möte om 30 minuter. Shit. Kommer inte hinna. Men jag njuter av livet. Det är bara att ta det lite lugnt så löser sig det mesta. Stressa upp sig i onödan är bara onödigt. Det är jobbigt. Jag ska leva livet i helgen. Njuta av livet. Springa så fort som möjligt och andas. Sväva lugnt. //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback