Jag går naken om du gör det.

Boy humbug what a day.
Vi lekte viktiga och var demokratiska i några timmar.
Roligt.
Och vi gör faktiskt något, fast ni lär inte märka det förrän nästa termin, men den som väntar på något gott väntar ju som sagt aldrig för länge.

På schemat över PA idag, stod det Datasalen.
Nej. Jag har dåliga minnen av datalektioner.
Och värre blev det.
Hur opedagogisk kan man bli?
Ja, jag vet vad som händer om man trycker på enter, ja jag vet vad som händer när man trycker på spara som.
Oroa dig inte. Jag fattar.

Hela kvällen ägnades i skogen.
OP07 skulle äga rum, lite få deltagare, men oj! sådana snyggingar de tävlande möttes av när dem skulle anmäla sig. En del hade ju till och med snofsat till sig för vår skull.
Eller Dovis skull.
Ett  tack riktas till musikansvarige som hade sett till att jag fick musik som jag tyckte om.
Det var ytterst gemytligt.
Förövrigt tyckte jag ni gjorde ett bra jobb.
Grattis.

Efter OP07 tog vi den lilla röda ner till Ica och handlade mat till 24 personer.
Varav hälften är seriösa och elitsatsar= äter för två.
Vet ni hur många limpor bröd vi köpte? 17.
Och 8 paket krossade tomater.
3 paket kexchoklad, 3 paket plopp.
4 purjolökar.
24 tomater.
OCh en himla massa kassler.
Men det är tur att det finns elit som inte bryr sig.
"Jag kan äta godis"


Imorgon ska vi leka cirkusartister på idrotten.
Vi ska bland annat lära oss jonglera.
Jag hoppas att vi skippar nybörjarskiten och går direkt på knivar och brinnande facklor.
Sedan skall jag återuppta mitt liv som cyklist, spinning är bra. Spinning är kul.


Dagens låt: Lars Winnerbäck- Du hade tid


Du frågar "Älskade dom dig ikväll?"
Jag svarar "Dom älskar mej bara nu,
Den enda som verkligen älskar mej är du"
Du frågar "Tog du dom med storm ikväll?"
Jag kommer faktiskt inte ihåg
Men mina fingrar säger att det var ett segertåg


Du säger "Det har varit rätt så tomt här,
Det är verkligen skönt att se dig"
Du säger "Jag kan bära väskan, ge den till mig"
Och du betalar taxin och jag kan bara hänga med
Och jag tittar ut i mörkret och drar nåt skämt
Om hur det är

//Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag går naken så gör du det.

2007-03-29 @ 22:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback