I pulled a Britney.

Och rakade av mig allt hår.
Iallfall om jag skall lyssna till människorna runt omkring mig.
En människa iallfall.
Och ja, det är kort, men inte skitkort.
Normalkort. Längre än 5 mm, men kortare än 5 meter.
Längre än Göran Persson, kanske i samma längd som Anders Borgs, absolut längre än Fredrik Reinfeldts.

Igår blev jag först lite putt, sur och besviken. För det riktades kritik mot bloggen, vilket egentligen är kritik mot mig som person.
Men sedan blev jag glad, när kritiken byttes mot smicker.
Smicker, det är bra grejer det.
Det löser allt.
Smicker om min blogg (personlighet) och mitt hår.
Kom ihåg det.

Igår pratades det även om solarium/modevisning.
R.B sa då "Men varför kan man inte bara vara sig själv liksom?"
Jadu. Fråga inte mig. Fast, hur kul är det att gå och visa upp sig och se ut som en strandad vitval?
Inte för att jag drar likheter till vitvalar med flickvännerna/ekonomerna som går på showen.
Men ni fattar.
Var er själva.

Min bror ringde och berättade att han hade varit på Ikea.
Och köpt:
-200 sugrör
-Batterier
-Ett rosa cd-fodral
-En rosa gosedjurs flodhäst
Det märks att vi är syskon.
Han tyckte förövrigt att jag skulle sluta fjollorientera och börja med en riktig sport.
"Dricka öl och tävla i störst ölmage, 100 m sprint från polisen, eller typ, isvaksbad i timmar?"
Mjo, kanske det. Då kanske man vinner nåt iallafall.

Dagens låt: Carole King- Where you lead

Where you lead, I will follow
Anywhere that you tell me to

If you're out on the road
Feeling lonely, and so cold
All you have to do is call my name

And I'll be there in the next train

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback