Entertain you?

Klockan är snart 16.00, här är ekot.

Igår bar det av tii J&C, med hulahula och J. Det hölls ett litet houseparty där, fast när underhållarna (läs: Jag, Anna, Johanna) gick, försvann tydligen resten av människorna hemåt med.
Festen var mys, inget går upp emot gratis reklam för bloggen.
Däremot är cider genom ögon/näsa inget jag rekommenderar.
Jag vet fortfarande inte hur jag lyckades med det.

Det blev en lite promenad ner till Pluto, och ja.
Inga kommentarer.
Nu byter vi samtalsämne.
Mötte HottisGottis och Ellen vid nattbussen.
Blickar säger mer än ord. Så även flummiga telefonsamtal. Förlåt.
Kvällen avslutades dock med den mysigaste promenaden på länge.


Idag tog jag mig en sovmorgon, väcktes dock av en något berusad broder som ringde klockan halv nio i morse för att prata lite: "Nu har jag kommit hem, jag går och lägger mig nu!!"
Men så fyller man bara 24 en gång i livet.
GRATTIS.

Dagens låt: Don McLean- American pie

Well, I know that youre in love with him
`cause I saw you dancin in the gym.
You both kicked off your shoes.
Man, I dig those rhythm and blues
.

//
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback