E.E står för egoistiska Elin.

Herrejisses amalia.
Det är mars.
Det innebär 3 månader kvar tills Ni tar studenten.
"Jesus christ my skaper".
Jag vet, jag har upplevt mycket under mitt år och blahablahablaha, det är inte samma sak.
Jag kommer aldrig få uppleva studenten med dem personer jag känner bäst, dem som jag gått längst med i skolan, dem jag tränat mest med.
Jag kommer inte få sätta mig i någons trädgård och dricka champange och äta jordgubbar med dem jag tycker allra mest om.
Jag kommer inte få uppleva balen med Er.
Jag kommer framförallt vara utan Er ett år i skolan, och mitt skåp kommer kännas ännu mer ensligt än det redan gör.
Ni kommer försvinna åt olika håll. Och jag kommer finnas ensam kvar.
Ni får ursäkta om jag låter deppig, men ibland är det berättigat.

Annars har dagen bestått av mestadels raster, flummiga lärare, småpurkna lärare, möten, joggande och sjungeri för fulla muggar.

Dagens låt: Stoney LaRue- Crystal eyes

listen to the rythm of my boots as i step back down your stairs
listen to the rythm of my sould as I sit back in your chair
walking home through the alley, oh I still see you everywhere
 helplessly I tumble with this pain I cannot describe
then I realize, oh my god I realize


it would take a steel heart,
to keep from breaking under the weight of your crystal eyes


//Elin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Elin, jag maste saga att jag ar glad att du inte tar studenten nu, for da far jag vara med nasta ar istallet! nej, men jag forstar det maste kannas tungt! hoppas allt ar bra. puss och kram

2007-03-08 @ 20:33:03
Postat av: Anonym

:( schyst att påminna om det.
Det är inte så lite jobbigt att veta att alla andra är klara snart, dom får ge sig ut och hålla på med vad dom vill... du & jag måste vänta. Nästa år när vi tar studenten, vilka ska komma då? Varenda jävel kommer ha fullt upp på andra håll, för dom har skaffat sig liv medan vi tog oss igenom 3an.

Sug.

2007-03-13 @ 16:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback