Detta har hänt under de senaste dagarna

Festat lite
# Gått två underbara promenader med Elin
# Vinkat till en vägskyllt
# Skrivit hemliga kärleksmeddelanden på en bil
# Skrattat nåt så offantligt åt en väldigt färgglad belysning
# Tittat på melidifestivalen två gånger, en gång live och en gång i repris. Rätt låt vann föresten.
# Gjort nåt som jag ångrar
# Träffat korridårshånglarn.
# Upptäck skype och ska snacka mycket med Madde och Emelie i framtiden. =)
# Inte fått ge Madde en kram på hennes födelsedag!
# Blivit besviken på att de sänder ett program om Melodifestivalen i stället för Playa del sol!
# Missat sista delen av Leendeguldbruna ögon.
# Jobbat min fösta dag på Ulrikaskolan där jag träffade lite gammla lärare!
# Fått en repa i min lilla Rosa älskling.
# Insett att jag alltid ska tala sanning hädanefter.
# Läst halva boken Självkänsla nu på jobbet, jag vet. Jag har det bra.
# Boxats så jag är öm i mina axlar.
# Fått cider i ögat genom tappad flaska.
# Börjat digga dansband.
# Har börjat fundera om jag ska börja träna eller inte då tävlingspremiären är om två veckor!
# Våren har kommit, somnade i solen ute i dag. UNDERBART!
# Fortsatta funderingar inför hösten.
# Blivit sugen på att ta mig ett dopp i Åsunden.
# Fått ett hälsning från Kajsa som befinner sig i USA. Dock var jag inte hemma men fick hälsning genom mor.

Dagens låt: Leende guldbruna ögon  - Vikingarna

Leende guldbruna ögon
har jag förälskat mig i
just dina guldbruna ögon
så blå kan de aldrig mer bli


Blickarna som du mig sänder
tänder nå't varmt inom mig
det är nå't härligt som händer
som fångar och drar mig till dej


Leende guldbruna ögon
har jag förälskat mig i
just dina guldbruna ögon
så blå kan de aldrig mer bli


Ögon som lockar och leker
och som kan få mig att tro
mjuka såsom sammet dom smeker
dom utstrålar lugn och ger ro


Leende guldbruna ögon
har jag förälskat mig i
just dina guldbruna ögon
så blå kan de aldrig mer bli


Leende guldbruna ögon
har jag försälskat mig i
just dina guldbruna ögon
så blå kan de aldrig mer bli
så blå kan de aldrig mer bli


Sväva lugnt. //ANNA

Kommentarer
Postat av: madde bokedal

kramen har komit fram. Fick en varm vind i fredags, var nog fårn dig=). Puss anna

2007-03-13 @ 09:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback