Darn it, not you again.

Idag regnade det.
Det var blött, blött, blött.
Men det gav mig sommarkänslor.
Det blåste, mina naturpapper gick sönder, mina fötter var kalla och mina byxor var blöta. Men det var okej.
För jag fick sommarkänslor.
Det kändes som en av dem där sommarkvällarna då det åskade och jag och min bror började bråka och jag sprang ut i åskan och blixtrarna och han fick springa efter och hämta in mig.
När jag var liten hade jag dåligt humör, och ett fruktansvärt temperament.
Det har jag dock fortfarande.

Snart är det musikal.
S och T bestämde att vi skulle få bra platser, och det hjälper att ha hand om biljetterna för att få det.
Detta är kanske ett steg i rätt riktning för att bejaka min kulturella sida.


Min hund har problem.
Det har numera mormors fotölj med.
Har insett att jag förmodligen är den i mitt hus som förstör mest.
Eller jag? Mina kompisar kanske.
Stolar, soffor, trappor etc.
Yes, ligan leds av Elin!


Dagens låt: Tracy Chapman- Say Hallelujah

Say Hallelujah
Throw up your hands
The bucket is kicked
The body is gone


//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback