"Nej nu måste jag sminka mig så jag kan gå till Lidl"

Jag sitter och väntar på att Lauren ska duscha klart, sedan skall vi ta tag i dagen och utnyttja det faktum att min HottisGottis faktiskt har körkort och kan köra vilket kommer resultera i:
-Banken
-Lidl
-Greenhigh
-Kossor/hästar
-Lager
-Hjulafton

Igår var det skolavslutning.
Vi fick diplom och lite jubel.
"Men! Vad har DU gjort för att få ett diplom?!"
På kvällen hade vi det trevligt.
23 personer varav majoriteten knappt slutat småskolan blev trots åldersskillnaden väldigt lyckat.
Jag ringde TX och snackade allvar.
Sedan var vi på topp igen.

Lauren är här med.
Vi har hunnit gå mycket, vilket gör att hon tror att hennes vader kommer sprängas.
Idag ramlade hon i trappan för hon hade så ont.
Och allt vi gjorde var att gå till Skottek.

Förresten har någon sniken jäkel snott 993 kronor från mitt konto.

Dagens låt påminner mig om sena kvällar i TX med Devin och Lauren.
Och resten av footballsspelarna.
Hjärta dem. (Som Sofia skulle sagt)

Dagens låt: Stoney Laroue- Crystal Eyes

Listen to the rythm of my boots as I step upon your stairs
listen to the rythm of my sould as I sit back in your chair
helplessly I tumble straight from out the sky
then I realize, oh I realize

it would take a steel heart,
to keep from breaking under the weight of your crystal eyes


//Elin

Kommentarer
Postat av: fiya

Det finns ju inte att du bara bloggat EN GÅNG sen jag åkte! :D Du börjar tappa formen du. Det går inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback