Mummalainen!

Ja, dagarna som varit kan jag beskriva med ett ord: MUMMALAINEN!
Vi har varit på Liseberg. The gang! ELSA är namnet. =)

Vi..

..hade väldigt kul
..blev väldigt blöta
..åt kebab, hamburgare och korv =)
..blev arga på norrmän
..åkte den nya gungan
..pratade engelska
..skrattade väldigt mycket! =)
..spanade
..fick ont i våra fötter
..blev trötta på kvällen
..åkte buss
..hade en snäll busschaufför
..sprang
..köpte kaninöron
..sån ingen kanin! =(

Ja, sen gjorde vi en massa mer saker. Det var en lång dag men det var det värt! =)
Söndagen jobbade jag, var väldigt trött. Så jag ansträngde mig inte i onödan den dagen.

Sen har dagrna mest flytit på.
I tisdags träffades "ELSA" igen och sen träffade vi lite mer personer. Najs nattdopp en del gjorde. Jag är imponerad! =)

Och i dag har jag varit barnvakt åt Lauren. Elin jobbade. Det gick bra. Vi badade, solade, brännde oss, åt glass och hade det trevligt. Och vi fick nästan i hela amerikanskan i plurret. Haha!
I morgon väntar barnvaktsjobbet igen. Fast jag har ett lydigt barn. Jag är stolt över mig själv att jag pratar på som jag gör på engelska. Riktigt kul nu. Synd att flickan åker hem på söndag. =(

Men innan dess ska vi ha ett hejdundrandes Midsommaraftonsfirande hos Elin! Det kommer bli riktigt najs! Och alla ska ha midsommarkrans i håret. Gulligt värre. En fin och prydlig stång ska vi fixa också. Längtar dit. Men den dagen kommer. Nu ska jag sussa så jag orkar med det tunga jobbet i morgon! Haha! Ha det bra!

Sola lugnt. /ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback