I slänggungan kan allt hända.

Idag är det tisdag.
Och hon från USA har precis vaknat.
Klockan är 12.12.
Önska dig något.

Igår var vi i Stockholm.
Jag visade henne runt, och jag visade henne slottet, och riksdagen, och gamla stan.
Men att Gamla Stan är mysigt och har söta gränder gick inte in och verkade inte väcka någon uppmärksamhet, däremot när nån kung på en häst som regerat i 2-3 dagar kommer, då jävlar ska det fotas.
Vi var hungriga med.
Jag ville äta svenskt.
Men nej, T.G.I. Fridays är ju ett bra alternativ.
För att det kan du ju inte äta varje dag annars.
Men det hånglande paret väckte mycket skratt.
Och blickar.
Och en hel del Kodak moments.

Förövrigt har jag det bra.
Imorgon ska jag, tro det eller ej, jobba.
På fredag är det midsommar.
Blandade känslor.
Men mest positiva.

Ikväll skall vi ha det trevligt.
Sommartisdagar är uppskattade.
Sommaren är uppskattad.

Nu ska jag gå och se mig i spegeln och sörja det faktum att min kropp är mörbultad och att jag har blåmärken.
På vaden, revbenen, fingrarna, armen, och underarmen.
Det är konsekvenserna av bråket på Liseberg.

Dagens låt: Apostle of Hustle- Cheap like Sebastien

The smallest truth is the brightest
A tiny undeniable fire
The smallest truth is found hiding
You?re scared but you?re not a liar


//Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gissa vem jag träffade på lager igår elin, som "inte alls visste vem du var". Oj vad jag höll på att skratta på mig, men jag höll stone-facet för din skull!

2007-06-22 @ 12:36:20
Postat av: therese

oj datorn plockade bort mitt namn (är det så hemskt:S) men det var jag som skrev nyss...

2007-06-22 @ 12:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback